fredag 14. september 2012

Picture, Picture: On the wall

Jøss, det begynner å ta seg opp med innleggfarta her i gården ser jeg, hihi. Tre innlegg på en knapp uke er ikke hverdagskost her i gården. Det skjer fine, spennende ting i livet mitt for tida, så kanskje det smitter av på bloggelysten? Hvem vet, hihi. Jeg har blant annet fått ny jobb! En jobb jeg tror blir litt mer tilfredstillende enn den forrige, og hvor jeg slipper å bruke 2,5 time hver dag på pendling. Jippi! Jeg kjenner at kroppen min har veldig godt av de forandringene:)

Over til noe heeelt annet. Jeg synes det er vanskelig å dekorere veggene. Det finnes så mange fine bilder, prints og plakater at jeg gjerne skulle ha tapetsert alle veggene fra golv til tak med de. Men da tror jeg hodet mitt hadde blitt rotete. Derfor, bildevegger! En genial løsning som finnes hos de mange hjem. Vår vegg endrer jo litt på seg alt ettersom. Men akkurat nå ser den slik ut, en blanding av print, arv og egne foto. Printen av bjørnene er fra Sandra Dieckmann. Jeg så det hos A merry mishap og forelsket meg med en gang. Det er så fint! Rosa bilde i midten fra Katrine Kalleklev og det med prikker er et kort fra Pernilla Andersson. Helgen skal forøvrig tilbringes i trappa, med pussemaskin. Så får vi se hvor langt jeg kommer:) Ha en fin helg!

Some pictures from one of our walls. Its a mix of heritage, our own photos and prints. The one with bears are from Sandra Dieckmann, love at first sight when I saw it at A merry Mishap. Pink picture in the middle from the norwegian artist Katrine Kalleklev and the one with dots are a postcard from Pernilla Anderssson. Have a nice weekend!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful wall, love your prints, I bought the one with the bears but is a postcard , is really beautiful. You have lovely things in your home : )

Have a great weekend!

xx

Malla sa...

Digger den grå bordlampen din, hvor er den fra? Fantastisk herlig blogg du har. Deg vil jeg gjerne følge;))

Fin fin kveld til deg!

-malla-